Dziennik Elektroniczny UONET+ firmy Vulcan, jest wiarygodnym źródłem informacji o pracy oraz wynikach nauczania w naszej szkole.
Dziennik działa na większości nowych wersji popularnych przeglądarek internetowych.
Zasady korzystania z Dziennika Elektronicznego:
Aby móc korzystać z Dziennika Elektronicznego:
- każdy użytkownik musi dysponować komputerem z dostępem do Internetu,
- uczeń i rodzic powinni wcześniej podać własny adres poczty elektronicznej (e-mail) do wychowawcy klasy w celu wpisania go do bazy danych szkoły.
Procedura pierwszego logowania:
Należy uruchomić dowolną przeglądarkę internetową i wpisać adres strony https://portal.vulcan.net.pl/jst/gminaulanmajorat
Na stronie głównej portalu oświatowego Gminy Ulan-Majorat należy kliknąć „zaloguj się„:
W oknie logowania należy kliknąć opcję „Przywracanie dostępu”
Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość od firmy Vulcan (3S <[email protected]>) o tytule: „Aktywacja konta/przypomnienie hasła”, którą należy odebrać ze swojej skrzynki poczty elektronicznej. Uwaga! Czasami wiadomość trafia do folderu „Spam” albo „Powiadomienia”.
Należy uruchomić podany w mailu link aktywacyjny (dość długi link) przez kliknięcie na niego. Wówczas wyświetli się okno aktywacji konta, w którym należy przepisać słowo z obrazka i nadać własne hasło do dziennika elektronicznego i potwierdzić je za pomocą opcji „ustaw nowe hasło”. Należy zapamiętać/zapisać swój login i nowe hasło.
Przy formułowaniu hasła należy zastosować następujące zasady:
- długość hasła: co najmniej 7 znaków;
- w haśle musi występować co najmniej 1 wielka litera i 1 cyfra;
Po zaakceptowaniu hasła przez system wyświetli się okno podsumowania. Zalogowaliśmy się do portalu.
Aby przejść do E-dziennika, kliknij na ikonę z białym plusikiem na czerwonym tle.
W przypadku wystąpienia trudności przy logowaniu należy zwrócić się o pomoc wychowawców.