Dziennik Elektroniczny

Dziennik Elektroniczny UONET+ firmy Vulcan, jest  wiarygodnym źródłem informacji  o pracy oraz wynikach nauczania w naszej szkole.

Dziennik działa na większości nowych wersji popularnych przeglądarek internetowych. 

 Zasady korzystania z Dziennika Elektronicznego:

Aby móc korzystać z Dziennika Elektronicznego:

  • każdy użytkownik musi dysponować komputerem z dostępem do Internetu,
  • uczeń i rodzic powinni wcześniej podać własny adres poczty elektronicznej (e-mail) do wychowawcy klasy w celu wpisania go do bazy danych szkoły.

Procedura pierwszego logowania:

Należy uruchomić dowolną przeglądarkę internetową i wpisać adres strony https://portal.vulcan.net.pl/jst/gminaulanmajorat

Na stronie głównej portalu oświatowego Gminy Ulan-Majorat należy kliknąć „zaloguj się„:

W oknie logowania należy kliknąć opcję „Przywracanie dostępu”

Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość od firmy Vulcan (3S <[email protected]>) o tytule: „Aktywacja konta/przypomnienie hasła”, którą należy odebrać ze swojej skrzynki poczty elektronicznej. Uwaga! Czasami wiadomość trafia do folderu „Spam” albo „Powiadomienia”.

Należy uruchomić podany w mailu link aktywacyjny (dość długi link) przez kliknięcie na niego. Wówczas wyświetli się okno aktywacji konta, w którym należy przepisać słowo z obrazka i nadać własne hasło do dziennika elektronicznego i potwierdzić je za pomocą opcji „ustaw nowe hasło”. Należy zapamiętać/zapisać swój login i nowe hasło.

Przy formułowaniu hasła należy zastosować następujące zasady:

  • długość hasła: co najmniej 7 znaków;
  • w haśle musi występować co najmniej 1 wielka litera i 1 cyfra;

Po zaakceptowaniu hasła przez system wyświetli się okno podsumowania. Zalogowaliśmy się do portalu.

Aby przejść do E-dziennika, kliknij na ikonę z białym plusikiem na czerwonym tle.

W przypadku wystąpienia trudności przy logowaniu należy zwrócić się o pomoc wychowawców.